perjantai 29. elokuuta 2014

Salla

Mä olen tuntenut Sallan kymmenen vuotta. Näihin vuosiin on mahtunut paljon. Ne pitävät sisällään toivottomat ihastukset, voimia antavat välitunnit, yökyläilyt, mahtavat biletykset, itkua, surua, naurua ja iloa. Tietysti myös erimielisyydet ja muutama isompikin riita kuuluu mukaan pakettiin.

Salla on sellainen ihminen, jolle olen aina voinut kertoa kaiken. Ja voin yhä edelleen. Monet solmut ovat auenneet, kun niitä on päässyt purkamaan Sallan kanssa.

Viimeiset pari vuotta ovat olleet mulle - kaiken muun lisäksi, taloudellisesti raskasta aikaa. Ilman Sallaa monet lääkkeet olisi jäänyt ostamatta.
Salla on siis antanut mulle paljon rahaa ja pelastanut mut useammin kuin kerran.

Varsinkin alussa mun oli todella vaikeaa ottaa rahaa vastaan. Yritin kieltäytyä ja kieltäytyä, mutta lopulta Salla sai aina tahtonsa läpi. Rahaa oli ilmestynyt mun laukkuun ja sitten tilille.
   Mä opettelin nielemään ylpeyteni ja häpeäni ja olemaan älyttömän kiitollinen siitä, että olen saanut tällaista apua.

Mä tiedän, etten voi koskaan korvata Sallan rahallista apua. Yritän olla paras mahdollinen ystävä, sillä se on ainoa, mitä voin tarjota. En rahaa, vaan itseni kokonaisuudessaan, hyvine ja huonoine puolineni.

Rakastan Sallaa koko sielullani ja sydämelläni. Salla on paras ystäväni ja yksi pelastajistani.

Kiitos.

<3

Henni, mä & Salla

Delicious

Salla long time ago

08/2014

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Eriävistä mielipiteistä huolimatta, toivon asiallista kommentointia, kiitos! :)

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen: lovely_bunny_89@hotmail.com