lauantai 14. marraskuuta 2015

Elämäni aakkoset

A. Atooppinen ihottuma. Osa minua, tehnyt minusta vahvan ja opettanut minulle paljon. Saanut arvostamaan tervettä ihoa. Astma, ollut lähes koko ikäni elämässäni ja rajoittanut paljon.
B. Blogi. Henkireikä, vaikka joskus onkin pitkiä taukoja, kun sinne kirjoitan.
C. Cheek. Vuodesta 2007 pysynyt yhtenä lempparina. Ceralan Plus. Perusvoide, joka on yksi parhaista asioista ikinä.
D. Disketti. Voi niitä aikoja, kun tärkeimmät asiat löytyivät disketeiltä!
E. Elias. Yksi upeimmista asioista, joita olen elämääni saanut. Emmi. Isosisko, teini-iän pahistelut mahdollistanut, rakas ihminen.
F. Frendit. Paras sarja, jonka jaksaa katsoa aina uudelleen.
G. Gerbiilit. Ne kuuluivat lapsuuteni, ei tosin omina lemmikkeinä, mutta suurena osana kuitenkin. Muistoja. Gotham. Uusi lempisarja.
H. Henni. Pikkusisko. Immosvammainen, rakas ja korvaamaton.
I. Iskä. Korjaa kaiken ja on vaan paras.
J. Joulu. Rauhaisaa, perheen kanssa vietettävää aikaa.
K. Koulu & koti. Vaikka koulu onkin todella haastava, niin olen onnellinen, että saan opiskella ja pääsen elämässäni eteenpäin. Koti puolestaan on turvasatamani.
L. Lilli. Yksi tärkeimmistä olennoista.
M. Markus. Pelastajani, ensirakkauteni, tukeni ja turvani.
N. Nuoruus. Kaikkine hyvine ja pahoine kokemuksineen.
O. Oman elämänsä sankari. Olen kokenut köyhyyden, nälän, sähkölaskujen vuoksi katkaistut sähköt. Olen joutunut muuttamaan liian monta kertaa. Olen meinannut tukehtua, hukkua ja jäädä rekan alle. Olen ollut kiusattu niin koulussa kuin vapaa-ajallakin, ihan viime vuosiin saakka. Olen pelännyt mm. että yöllä sydämeni pysähtyy, ampiaisen pisto saa kurkkuni turpoamaan umpeen, suihkussa hiusväri menee silmiin ja suuhun ja kuolen, en ole uskaltanut nielaista kokonaista särkylääkettä and list goes on. Tämän takia kävin myös psykologilla. Olen ollut masentunut, sairastan vaikeaa atooppista ihottumaa ja välillä hankalaksi muuttuvaa astmaa, joka on vaikuttanut elämääni kaksi vuotiaasta saakka. Ja tässä minä silti olen. Ja tässä aion pysyä.
P. Paardit. Juhlien järjestäminen on yksi parhaita asioita, oikeasti. Protopic, pelastus.
Q. Queen. Bändi, jonka hienouden olen tajunnut vasta viime vuosina.
R. Rähinä. TuplaÄr ikuisesti, siinä kaikki mitä tarvitsee sanoa.
S. Salla. Paras ystäväni. Tukipilari ja majakka myrskyävässä elämässäni. Sasu. Rakas pikkuveljeni.
T. Toivo, viimeinen lapsonen Emmin katraasta.
U. Usko. Ei Jumalaan, vaan itseeni ja lähimmäisiini.
V. Vilperi. Pieni vauva, mamman rakas karvapallero.
W. Walt Disney. Disneyn elokuvat ovat olleet rakkauteni siitä saakka, kun niistä jotain ymmärsin.
X. X-Files. Yksi parhaista sarjoista ikinä, vaikken olisi uskonut!
Y. Ystävät. Mitä elämä olisi ilman heitä?
Z. Tähän en keksi mitään...
Å. Enkä tähänkään!
Ä. Äiti. Vaikka joskus haluaisinkin ravistella häntä olkapäistä niin, että hänen päänsä lentäisi Siperian perukoille asti, niin hän on tärkeä ja rakas henkilö. Kasvattaja, jonka ansiosta olen mielestäni hyvä ihminen.
Ö. Tähänkin jää nyt keksimättä, damn.

3 kommenttia:

Eriävistä mielipiteistä huolimatta, toivon asiallista kommentointia, kiitos! :)

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen: lovely_bunny_89@hotmail.com