perjantai 5. huhtikuuta 2013

:)

Nyt olikin vähän postausväliä!

Pääsiäinen meni sikiöiden kanssa touhutessa. Oli melko hektistä!

Alkuviikosta jouduin soittamaan yöllä ambulanssin, kun ahdistus alkoi käydä liian vaikeaksi. Spiralla selvittiin ja seuraavana päivänä menin sitten päivystykseen istumaan. 
   Odotushuoneeseen tuli ihminen, jolla oli hevonen ja sen huomas kyllä! Mulla alko silmät kutista ihan älyttömästi ja ahdistus paheni. Heppa-allergia taitaa siis edelleen pitää allergioiden kärkisijaa kirkkaasti.
   
Lääkärille päästyäni selitin asiani ja sain Seretide reseptin. Kyseinen lääke lopetti mun keväisen sairaalakierteen kymmenen vuotta sitten, jospa se ei nyt kerkeis alkaakaan! Lääkäri määräs vielä spiraa ja sen jälkeen pääsinkin apteekin kautta kotiin.

Ahdistus on koko ajan vähentynyt, onneksi!

Äiti osti mulle ProblemDrySkin voidetta, jota lääkäri suositteli tähän ihoon. Se on hedelmähappovoidetta, jonka pitäisi mennä ihan syvälle asti ihoa kosteuttamaan. Hieman kirvelee auki olevaan ihoon, koska siinä on sitruunahappoa :D Toivotaan, että auttaa, sillä 100 grammaa tota maksoi 40 euroa, auts!

Jouduin ostamaan uuden puhelimen, kun vanha uskollinen Nokia Xpressmusic 5630 alko olla jo aikansa elänyt :( Markus hommas mulle Nokian Lumia 800 kännykän. Vihaan kosketusnäyttöjä! Mutta kyllä oon jo aika tottunut, näppäimiä vaan kaipaan niin paljon!

Lapsi on puolkummia ;)

Nappisilmä

Markus osti! :3<3

Uusi Lumia 800



Oon vuosia metsästäny tätä kissojen ja koirien kanssa ja sitten sen löysin!<3


Huomenna on sitten aikanen herätys, kun lähdetään hakemaan Hennin kamoja Partaharjusta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Eriävistä mielipiteistä huolimatta, toivon asiallista kommentointia, kiitos! :)

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen: lovely_bunny_89@hotmail.com