sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Kuulumisia

Olen käynyt nyt viisi kertaa valohoidossa. Kyllähän se vähän kirpasee maksaa edes-takaisin matkasta 16,40 melkein joka toinen päivä.
Mielelläni kuitenkin käytän rahani bussimatkoihin, sillä mun iho on aivan eri maailmasta!
Sileä, hyvin, hyvin vähän kutiseva, ei hilseile ei kiristä eikä ole auki! Säärten ihottuma on kaikkein hankalin, mutta kovasti sekin on jo rauhoittunut.
Kasvot tahtovat kuivua vasemmalta puolelta ja hoitaja antoikin mulle mukaan Apolar 0,1% voidetta. Se ei siis ole samaa kuin tällä hetkellä käyttämäni Apolar, vaan paljon rasvaisempaa ja hitaammin imeytyvämpää. Sitä laitan siis kasvoihin ensi tiistaihin asti.
Lisäksi sain purkkiin Locobase Repair voidetta, joka on myös erittäin rasvainen.  Kasvoihin sekin. Kasvojen kuivuminen voi johtua joko kortisonista tai sitten valosta. Niin tai näin, se pitää nyt vain kestää.

Tällä hetkellä mulla on vielä seitsemän valohoito kertaa jäljellä. 4.10. On viimeinen kerta näillä näkymin.

Sain mukaani myös A-DERMAn ja LA ROCHE-POSAYn näytetuotteita. Jälkimmäinen on puhdistussarjaa. Eikä tässä kaikki! Sain mukaani vielä sinisen Apobasen. Kilon pumppupullon. Sitä olen perjantaista lähtien laittanut ja toistaiseksi iho ei ole rasvaa vastustanut, jes!

Atopialiittoon liityttyäni sain tiedon atoopikoille tarkoitetusta kuntoutusmatkasta. Laitoin hakemuksen menemään ja maanantaina tuli viesti!

"Hei, olet tullut valituksi Iholiiton aurinkopainotteiselle sopeutumisvalmennuskurssille.
Kurssin alkujakso 15.11.13 Hotelli Pilotti Vantaa
Pääjakso 16.11-30.11.13 Hotelli Gloria Palace Amadores, Gran Canaria, Puerto Rico
Jälkijakso 7.2.-9.2.14 Hotelli Haaga Helsinki"

Mut valittiin mukaan! Olen niin innoissani! Vihdoin saan vertaistukea, uusia keinoja, ymmärrystä ja tietoa ja vaikka mitä! En todellakaan uskonut pääseväni mukaan, sillä olen oikeasti niin epäonninen! Mutta toisin kävi! Ihopolin hoitajatkin ovat vähintään yhtä innoissaan, se on jotenkin niin söpöä.

Työkkäristäkin soitettiin torstaina ja kyseltiin tilannetta opiskelujen jatkamisen suhteen. Totta hitossa aion jatkaa, joten työkkärin täti aikoi soitella ensi viikon alussa ja kertoa, että saadaanko tilannetta työpaikan suhteen selvitettyä. Peukut pystyyn siis.

Tiedossa on siis odottelua, mutta onneksi mä voin sillä aikaa suunnitella marraskuussa pidettäviä Halloweenpaardeja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Eriävistä mielipiteistä huolimatta, toivon asiallista kommentointia, kiitos! :)

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen: lovely_bunny_89@hotmail.com