sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Kolmas viikko alkaa

Kolmas työviikko alkaa huomenna. 

Viime viikolla olin maanantaista keskiviikkoon sairauslomalla. Olin ihan tukkoinen ja päätä ja niskaa särki kamalasti eikä edes särkylääke auttanut.
Torstaiaamuna päätä ja niskaa särki edelleen, mutta koska kipuihin ei mikään auttanut, päätin lähteä hammasta purren töihin.

Toinen työviikko ei ollut juurikaan ensimmäistä parempi, vaikka työpäiviä kertyikin vain kaksi ennen viikonloppua.
Vieläkin tuntuu, että mä olen laskeutunut väärälle planeetalle ja haluan vain pois ja äkkiä!

Onneksi tuleva viikko on yhtä päivää lukuunottamatta aamuvuoroa. Päivät kuluvat aamuvuorossa nopeasti.

Harmittaa, koska mä olen nauttinut kaikista muista työpaikoista, joissa olen elämäni aikana ollut. Tässä nykyisessä duunissa vaan tökkii kaikki. Plääh.

Mutta kyllä mä tämän työrupeaman kestän. Kahdesta kuukaudesta on jo kaksi viikkoa takana päin! Teen työni niin hyvin, kuin pystyn. Annan kaikkeni ja epäaitoa mussa on vain hymy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Eriävistä mielipiteistä huolimatta, toivon asiallista kommentointia, kiitos! :)

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen: lovely_bunny_89@hotmail.com