perjantai 26. joulukuuta 2014

Lahjontaa

Mä täytin 23.12. 25 ja heti seuraavana päivänä olikin jo jouluaatto!

Meillä joulu meni perinteiseen tapaan. Mä menin aattoaamuna mun porukoille ja Markus meni omilleen.

Vedettiin perheen kanssa kunnon ruokakoomat ja kaikki Sasua (pikkuveljeäni) lukuunottamatta nukahti ruokailun jälkeen parin tunnin päikkäreille.

Kun heräsin, pääsin ahmimaan kunnolla luumurahkaa, yksi parhaimmista keksinnöistä ikinä!

Illalla menin kotiin ja annettiin Maken kanssa toisillemme lahjat.

Kävin aattoiltana vielä Hennin kanssa saunassa ja yömessussa.

Joulupäivänä käytiin Maken kanssa ensin meidän porukoilla syömässä - riisipuuroa, kinkkua, laatikoita, rosollia, luumurahkaa ja kokista, oi nam!

Seuraavaksi riennettiin Markuksen perheen luokse. Tupa oli täynnä ja ruoka oli hyvää.

Nyt joulu alkaa olla ohi ja ensi viikolla on aika palata töihin. Mun sopimusta jatkettiin ja olenkin päiväkodissa helmikuun 24. päivään saakka töissä.

Mitä sitten tapahtuu, sitä en vielä tiedä.

Sain Makelta toivomani perinteisen synttärilahjan - uuden Singstarin
Leffat, hiiri, suklaalevy & TV-mix karkkipussi ovat Maken joululahjat mulle. Vaahtokarkit ja pöytäliinan sain Maken vanhemmilta, sain lisäksi valita itselleni vielä kengät kenkäkaupasta. Taulu on tädiltäni ja sukat ja yöpaita mun vanhemmilta
Ostin Makelle lahjaksi söpsön norsun, kahdet pääkallobokserit ja Maken toivoman GTA vitosen PS neloselle. Norsu sai nimekseen Myrttili.
Sain Sallalta ihanien synttärilahjojen lisäksi upean kortin!
Vielä vähän sivustakin kuvaa ;) Tää on niin ihana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Eriävistä mielipiteistä huolimatta, toivon asiallista kommentointia, kiitos! :)

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen: lovely_bunny_89@hotmail.com