lauantai 31. tammikuuta 2015

50 faktaa Sarasta

  1. Olen sairastanut astmaa 23 vuotta
  2. Inhoan metsissä samoilua, en siis käy koskaan esim. marjastamassa
  3. Olen 25-vuotias ja tahdon uskoa edelleen, että äiti tietää kaiken
  4. Sain silmälasit, kun olin 15
  5. Inhosin ennen kauhuelokuvia – nykyään rakastan niitä
  6. Olen syntynyt 23.12.1989
  7. Tykkään miehistä ja naisista
  8. Mulla oli suuria vaikeuksia siirtyä kosketusnäytöllisiin puhelimiin
  9. Olen superkömpelö
  10. En arvosta ihmisiä, jotka ottavat koiran vain pihakoristeeksi
  11. Otan yleensä paljon paskaa niskaan läheisiltäni ennen kuin ärähdän
  12. Rakastan juhlien järkkäämistä
  13. Tahtoisin oman baarin, jossa olisi kolme kerrosta
  14. Rähinä 4 life
  15. Inhoan muutoksia
  16. Mulla on korkea kipukynnys
  17. Varastin lapsena Hyvinkään Citymarketista Pokémon hologrammipaketin. Podin kaameaa syyllisyyttä ja annoin hologrammit silloiselle parhaalle ystävälleni
  18. Olen superhellämielinen eläimiä kohtaan
  19. Koettelen Markuksen hermoja vammailemalla iltaisin
  20. Mietin lähes jatkuvasti uusia (juoma)pelejä illanistujaisiin
  21. Tykkään tehdä/ostaa yllätyksiä läheisilleni
  22. Oon todella laiska laittamaan ruokaa
  23. Mun mielestä riidat ja erimielisyydet kuuluvat jokaiseen ihmissuhteeseen
  24. En tee uuden vuoden lupauksia
  25. Itken harvoin
  26. Voisin elää pelkästään kauravellillä ja vesimelonilla
  27. Olen Sarkasmi-Sara
  28. Toinen nimeni on Jelena
  29. En näe eroa DVD ja Blu-Ray elokuvien tai sarjojen laadussa
  30. Tykkään puristella finnejä, näppylöitä ja mätää tihkuvia haavoja sekä kaivaa korvia
  31. Kielen ja sydämen paloittelu on terapeuttista
  32. Olen todella hyvä nukkumaan
  33. En osaa uida
  34. En omista ajokorttia
  35. Pelkään muurahaisia
  36. Osaan nukahtaa vain oikealle kyljelleni – lukuunottamatta sitä, kun olen todella sairas tai kännissä
  37. Mulla ei ole enää korvissa lävistysreikiä, sillä annoin niiden umpeutua vuosia sitten
  38. Jos juon liikaa pippaloissa, herään aina kello kuudelta aamulla pahaan oloon, käperryn sohvalle peiton alle, katson leffoja tai sarjoja, juon paljon vettä ja menen kahden-neljän tunnin kuluttua uudestaan nukkumaan
  39. Rakastan luumurahkaa, joulun kohokohta!
  40. Tahtoisin olkkariin violetin tehosteseinän
  41. Pelkään aina, etten herääkään aamulla herätyskelloon
  42. Tahtoisin kirjailijaksi
  43. Rakastan brittiläisiä, norjalaisia, tanskalaisia ja ruotsalaisia dekkarisarjoja- ja kirjoja
  44. Sherlock Holmes ja Hercule Poirot ovat lempihahmojani
  45. Oon sitä mieltä, että masennuksesta voi parantua vain, jos itse haluaa niin. Se ei onnistu ilman apua, mutta suurin vaikuttaja on masentunut itse
  46. Lapsena tai vauvana olo ei tee muksusta oletusarvoisesti söpöä.
  47. Kutsun sikiöiksi vain minulle rakkaimpia lapsia
  48. En osaa tehdä kärrynpyörää
  49. Olen todella huono askartelu- ja käsitöissä ja siksi vihaankin niitä
  50. Näen töissä paljon toimintatapoja, jotka sotivat omaa arvomaailmaani vastaan ja siksi olenkin joka päivä enemmän tai vähemmän ahdistunut työpäivän jälkeen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Eriävistä mielipiteistä huolimatta, toivon asiallista kommentointia, kiitos! :)

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen: lovely_bunny_89@hotmail.com