tiistai 28. huhtikuuta 2015

Palaavatko demonini?

Tunnen pelkoa. Viime viikkoina masennuksen ajalta tutut alakulo ja ahdistus ovat nostaneet inhottavia päitään. Lisäksi uskon saaneeni viime viikkojen aikana useamman paniikkikohtauksen. Uskomukseni johtuu siitä, että nuo ”kohtaukset” olivat erilaisia kuin nimittämäni poissaolokohtaukset, joita masennukseni aikana tuli usein.

Masennuksesta parantumisen jälkeen on ehtinyt tapahtua ikäviäkin asioita. En ole päässyt hakemiini kouluihin eikä tilanne näytä nytkään hyvältä. Lisäksi olen pitkään kokenut lähes jatkuvaa ahdistusta tapauksesta, johon liittyy minulle todella tärkeä ja rakas ihminen sekä tämän ihmisen läheinen.  Olen työstänyt asiaa paljon, mutta en usko selviäväni siitä ilman ammattiapua. Minusta tuntuu, että kyseisen tapahtuman vuoksi olen altis syöksymään masennuksen ja alakuloon maailmaan, jälleen kerran.
   Sitä en missään nimessä halua, mutta tunnistan kyllä merkit, valitettavasti.

Olen muutaman päivän pohdiskellut ottavani jälleen yhteyttä mielenterveystoimistoon. Se vain tarkoittaa sitä, että pelostani tulee todellista.

Nyt kaipaan tukea enemmän kuin koskaan. Tarkoitan ihan oikeaa tukea ja välittämistä, en suruhymiöitä ja minun ja ongelmieni välttelemistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Eriävistä mielipiteistä huolimatta, toivon asiallista kommentointia, kiitos! :)

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen: lovely_bunny_89@hotmail.com