sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Anteeksi pitkästä tauosta, I'm back

Ihan ensiksi mun täytyy pyytää anteeksi tätä luvattoman pitkää taukoa blogissa. Ihan oikeasti mua hävettää järkyttyvän paljon!

Mutta tiedättekö mitä? Tauon aikana on tapahtunut tosi paljon, joten kirjoitettavaa on taas luvassa!

Kävin Emmin, Emmin miehen ja Sasun kanssa päivän reissulla Tallinnassa heinäkuussa.

Saman kuun lopussa me myös muutettiin Maken ja Vipsun kans isompaan asuntoon! Samalla asuinalueella pysytään edelleen.

Suurin uutinen on kuitenkin se, että mä pääsin kouluun! Alotin syyskuussa Kajaanissa Koulunkäynnin ja aamu- ja iltapäivätoiminnan ohjauksen ammattitutkinnon opiskelun. Koulu kestää reilun vuoden ja on melko rankka. Mutta mä pystyn tähän, mun on pakko! Tää nimenomainen ammatti ei ole se, minkä eniten haluan, mutta se toimii mahtavana porttina ja ponnahduslautana mun tulevaisuuden suunnitelmille.

Henni pääsi samaan koulutukseen mun kanssa, joten motivaatio on ja pysyy, kun tätä ei tarvitse käydä läpi yksin.

Tällä hetkellä on käynnissä ensimmäisen tutkinnonosan työssäoppimisjakso. Viikon ehdin töissä olla, sitten koittikin syysloma. Tänään on siis loman viimeinen päivä ja neljä työssäoppimisviikkoa on vielä jäljellä. Suoritan työssäoppimisjakson iltapäiväkerhossa. Toivotaan, että kaikki menee hyvin!

Kävin myös elokuussa Ihopolilla Kajaanissa ja olen ollut siitä lähtien valohoidossa.
Vaste ei ole ollut niin hyvä kuin viimeksi, mutta apua on kuitenkin ollut. Tällä hetkellä ongelmallisimmat alueet ovat kasvot ja kaula.

Valohoitokaapissa mulla on ollut alusta asti kasvoilla visiiri, joten kasvot ovat jääneet kokonaan vaille valoa.

Valohoitojakson aikana ei saa käyttää limuusivoiteita, joten Protopiciakaan en ole voinut käyttää. Se on aina ollut mulle kasvojen pelastus.

Valohoitokertoja on jäljellä vielä neljä, takana 16.

Tällaisilla uutisilla siis mennään.

Yritän pitää jonkinlaisen rytmin blogiin kirjoittamisen kanssa. Jospa tällaista taukoa ei enää tulisi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Eriävistä mielipiteistä huolimatta, toivon asiallista kommentointia, kiitos! :)

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen: lovely_bunny_89@hotmail.com