tiistai 27. huhtikuuta 2010

Tää jääräpää, kun ei liiku minne määrätään

Päätökset voi muuttua yhessä yössä. Mä oon siitä oikein hyvä esimerkki.

Ja mä en edes ole mikään tuuliviiri. Mä haluan, et kaikki on selvää enkä tykkää isoista muutoksista. En oo ikinä tykänny, ne alkaa ahdistaa mua. Joten, katotaan miten selviin siitä, että Nyman korvaa Martikaisen MTV3:n uutisissa.
Mä oon onnellinen nyt, en edes muista, että millon viimeks oon tän tunteen kokenut.

Miks mä siis pilaisin sen lähtemällä vuosiks paikkaan, jossa tulisin varmasti oleen onneton?

Okei, muutama kuukaus sit se Lapinlahti olis ollu se suunta. Sinne mä oisin kaikin keinoin pyrkiny, tehny kaikkeni päästäkseni sinne opiskelemaan ja asumaan, alottamaan uuden elämän.
Mä olisin menny sinne ettimään onneani. Siis just sitä, mitä mä saan just nyt kokea.
Mut ei, enää mun ei tarvii. Mä oon löytänyt sen jo enkä aio päästää tästä irti.

Joo, tästä tulee sanomista, mutten oo koskaan ollu sellanen ihminen, joka elää niinku muut odottaa. Mä teen itse virheeni, kannan niistä vastuun, kasvan ja jatkan matkaa tehden ehkä lisää virheitä. Mutta ainaki mä elän elämäni niinku haluan ja nyt sillä on päivänselvä suuntakin. Ei enää harhailua ja testailua, ainakaan niin paljon.

Tää on mun elämä, mun tie. Loppujen lopuks, eiks kaikki vaan haluu olla onnellisia? Mä oon onnellinen just näin, vielä onnellisempi sitten, kun pari muutakin suunnitelmaa saadaan täytäntöön.

Enkä mä kadu sitä, että heittäydyin viime hetkellä tuuliviiriks, tää elämä on mun.

"Jokainen täällä itse valitsee tiensä, syytä toisten ei tarvitse tietää.
Sun ei tarvii kysyville vastata, tärkeintä on, että pysyy itse kartalla"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Eriävistä mielipiteistä huolimatta, toivon asiallista kommentointia, kiitos! :)

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen: lovely_bunny_89@hotmail.com