sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Valoa ja hämärää

Perjantaina oli toinen valohoito ja annosta nostettiin vähän.

Tiistain valohoidon jälkeen kutina hävisi lähes kokonaan. Oon edelleen ihan ällikällä lyöty. Epäonnistuneen SUPin jälkeen suhtauduin skeptisesti valohoitoihin.

Huomenna on taas seuraava valohoito. On ihan luksusta, kun siellä hoitaja rasvaa valon jälkeen! Voi kuulostaa himmeeltä, mutta mulle se on pala taivasta. Omia kortisoneja ei tarvitse edes kuljettaa mukana, joten niissäkin säästää.

Oon kyllä niin onnellinen, kun vihdoinkin näyttää siltä, että sopiva hoitokeino mun ihottumaan on löytynyt.

Kouluasioissa taas ei ole tapahtunut mitään edistystä.
Työkkäristä ei ole toistaiseksi kuulunut mitään. Oppisopimustoimistosta sen sijaan jo kyseltiin, että vieläkö olen opintoja jatkamassa. Lisäksi opettaja laittoi viestiä ja ahdistaa, kun ei ole mitään uutta kerrottavaa. Soveltuvuuskokeessakaan en oo vielä käynyt ja se on opettajalle tärkeintä.
Mulle taas tällä hetkellä tärkeintä on, että onnistuuko rahoitus, koska siitähän kaikki on kiinni.

Eilen iltana käytiin Hennin, Maritan ja Tiinan kanssa kuppilassa. Fiilis oli hyvä ja tuttujakin näky yllättävän paljon.
Ainoa miinuspuoli oli se, että koko mesta oli tupaten täynnä, koska tällä hetkellä se sattuu olemaan paikkakunnan ainoa baari.

Näillä mennään siis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Eriävistä mielipiteistä huolimatta, toivon asiallista kommentointia, kiitos! :)

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen: lovely_bunny_89@hotmail.com